Descrierea postului
- Supraveghează operațiunile zilnice ale echipei operatorului call center.
- Oferiți instruire și sprijin angajaților noi și existenți.
- Monitorizați și evaluați performanța operatorului, inclusiv calitatea apelurilor și respectarea procedurilor.
- Rezolvați problemele și reclamațiile escaladate ale clienților.
- Creați și gestionați programele de lucru pentru operatori.
- Identificați și implementați îmbunătățiri ale procesului pentru a crește eficiența și calitatea serviciilor.
- Pregătiți și prezentați rapoarte regulate de performanță a echipei și KPI.
- Sprijiniți și motivați echipa pentru atingerea obiectivelor și îmbunătățirea moralului de lucru.
- Colaborează cu managementul la inițiative și obiective strategice ale centrului de apeluri.
- Asigurarea conformitatii cu politicile interne si reglementarile externe.
Pentru companii - câștigați încredere în luarea deciziilor asupra salariilor
Stabiliți corect salariile angajaților dvs. Un raport detaliat privind salariile vă va ajuta în acest sens. Veți avea întotdeauna la dispoziție date relevante despre salarii.
Cea mai frecventă cale de carieră a unui angajat
Graficul arată modul în care angajații progresează cel mai adesea în cariera lor. Faceți clic pe numele poziției pentru a intra în detalii cu datele salariale.
Poziționați Supervizor centru telefonic - Asistență pentru clienți pe piața muncii
În clasamentul salariilor
acest loc de muncă este pe
Reprezentarea femeilor în funcție
Vârsta medie a respondentului în funcție
poziţia 715.
Operator introducere date
Administrație
4.050 - 5.907 RON
poziţia 499.
Director silvicultor
Managementul apelor, silvicultură, mediu
poziţia 1.
Îngrijitor animale
Agricultură, industria alimentară
Este acest interval de salarii prea mare?
Puteți afla salariul mediu din regiunea dvs. completând un scurt chestionar
Compară-ți salariul cu ceilalțiObțineți informații detaliate despre salariile din țara dvs.
Profesional
Raportul salarial pentru companie
121,77 EUR*
* incl. TVA / 99,00 EUR fără. TVA
Comandați- Salariul pe poziție pe regiune*, educație, practică, mărime de afaceri
- Salariul total și componentele sale* (componente variabile, comisioane, recompense)
- Distribuția respondentului la salarizare
- Valorile salariale exprimate în primul decil, în primul trimestru, în medii medii, în al patrulea trimestru, în al 9-lea decil și în salariul mediu.
- Defalcare detaliată a tuturor beneficiilor nefinanciare monitorizate*
- Analiza beneficiilor financiare* * disponibil atunci când este utilizat modelul de regresie