logo

Asistență pentru clienți

Supervizor centru telefonic

Salariu mediu lunar net - România
Salariul unui angajat este influențat de mai mulți factori, în primul rând regiunea în care lucrează, vechimea experienței, dimensiunea companiei și nu numai.
Compară-ți salariul cu alți oameni din aceeași funcție și din aceeași regiune gratuit și anonim.
80% dintre oameni câștigă:
4.050 - 7.705 RON
10% câștigă mai puțin 4.050 RON
10% câștigă mai mult 7.705 RON

Salariile din sondaj sunt exprimate în brut.

Pe baza sondajului privind salariile Paylab.ro, 80% dintre persoanele aflate pe poziția Supervizor centru telefonic din România câștigă între 4.050 RON și 7.705 RON lunar net.

10% dintre angajați câștigă mai puțin de 4.050 RON și 10% dintre oameni câștigă mai mult de 7.705 RON.

Sondajul se bazează pe date de la angajați, curățate de valori extreme și duplicate.

Descrierea postului

  • Supervizarea operațiunilor zilnice ale centrului de apeluri pentru a asigura eficiența și eficacitatea în livrarea serviciilor.
  • Supravegherea și pregătirea agenților din centrul de apeluri pentru a le îmbunătăți performanța și abilitățile de servire a clienților.
  • Monitorizarea metricilor convorbirilor și a indicatorilor de performanță pentru a identifica domenii de îmbunătățire.
  • Gestionarea solicitărilor clienților eskalate și rezolvarea problemelor complexe într-un mod eficient.
  • Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor pentru a îmbunătăți calitatea serviciului și eficiența operațională.
  • Realizarea evaluărilor regulate de performanță și oferirea de feedback constructiv membrilor echipei.
  • Asigurarea conformității cu politicile companiei și reglementările din domeniu.
  • Colaborarea cu alte departamente pentru a răspunde nevoilor clienților și a îmbunătăți oferta de servicii.
  • Pregătirea rapoartelor privind performanța centrului de apeluri, feedback-ul clienților și productivitatea echipei.
  • Crearea unui mediu de lucru pozitiv care încurajează munca în echipă și implicarea angajaților.
  • Asistarea în procesul de recrutare și integrare a noilor membri ai personalului din centrul de apeluri.
  • Informarea cu privire la tendințele din domeniu și cele mai bune practici pentru a îmbunătăți livrarea serviciilor.

Pentru companii - câștigați încredere în luarea deciziilor asupra salariilor

Stabiliți corect salariile angajaților dvs. Un raport detaliat privind salariile vă va ajuta în acest sens. Veți avea întotdeauna la dispoziție date relevante despre salarii.

Cea mai frecventă cale de carieră a unui angajat

Graficul arată modul în care angajații progresează cel mai adesea în cariera lor. Faceți clic pe numele poziției pentru a intra în detalii cu datele salariale.

Poziționați Supervizor centru telefonic - Asistență pentru clienți pe piața muncii

În clasamentul salariilor
acest loc de muncă este pe

locul 475

Reprezentarea femeilor în funcție

n/a

Vârsta medie a respondentului în funcție

25

poziţia 762.

Operator introducere date

Administrație

Salary group 1

4.050 - 5.907 RON

poziţia 476.

Specialist în protecția mediului înconjurător

Managementul apelor, silvicultură, mediu

Salary group 2

4.050 - 7.580 RON

poziţia 475.

Supervizor centru telefonic

Asistență pentru clienți

Salary group 2

4.050 - 7.705 RON

poziţia 474.

Coordonator educație

Educație, știință și cercetare

Salary group 2

4.050 - 7.473 RON

poziţia 1.

Director General

Conducere (management) de nivel superior

Salary group 3

7.205 - 36.655 RON

Este acest interval de salarii prea mare?

Puteți afla salariul mediu din regiunea dvs. completând un scurt chestionar

Compară-ți salariul cu ceilalți

Obțineți informații detaliate despre salariile din țara dvs.

Salariile de la angajati
Raportul salarial
1 job
99,00 EUR*
Acces pentru 1 utilizator
Ideal pentru o analiză unică a unui anumit loc de muncă.