Descrierea postului
- Responsabilitatea pentru conducerea echipei de asistență pentru clienți
- Crearea strategiei, direcția de asistență pentru clienți și implementarea ulterioară,
- Suport, coaching de echipă, rezolvarea clienților exigenți
- Urmăriți rezolvarea problemelor clienților de la primire la soluționare
- Îmbunătățirea serviciilor, creșterea implicării clienților și facilitarea creșterii organice
- Rezolvarea reclamațiilor și crearea de rapoarte
- Furnizarea de informații clienților companiei, comunicare prin telefon și e-mail
- Îmbunătățirea eficienței asistenței pentru clienți și crearea de orientări metodologice pentru contactul cu clienții
Pentru companii - câștigați încredere în luarea deciziilor asupra salariilor
Stabiliți corect salariile angajaților dvs. Un raport detaliat privind salariile vă va ajuta în acest sens. Veți avea întotdeauna la dispoziție date relevante despre salarii.
Cea mai frecventă cale de carieră a unui angajat
Graficul arată modul în care angajații progresează cel mai adesea în cariera lor. Faceți clic pe numele poziției pentru a intra în detalii cu datele salariale.
Poziționați Șef de asistență pentru clienți - Management pe piața muncii
În clasamentul salariilor
acest loc de muncă este pe
Reprezentarea femeilor în funcție
Vârsta medie a respondentului în funcție
poziţia 715.
Operator introducere date
Administrație
4.050 - 5.907 RON
poziţia 107.
Manager riscuri
Management
5.366 - 15.679 RON
poziţia 1.
Îngrijitor animale
Agricultură, industria alimentară
Este acest interval de salarii prea mare?
Puteți afla salariul mediu din regiunea dvs. completând un scurt chestionar
Compară-ți salariul cu ceilalțiObțineți informații detaliate despre salariile din țara dvs.
Profesional
Raportul salarial pentru companie
121,77 EUR*
* incl. TVA / 99,00 EUR fără. TVA
Comandați- Salariul pe poziție pe regiune*, educație, practică, mărime de afaceri
- Salariul total și componentele sale* (componente variabile, comisioane, recompense)
- Distribuția respondentului la salarizare
- Valorile salariale exprimate în primul decil, în primul trimestru, în medii medii, în al patrulea trimestru, în al 9-lea decil și în salariul mediu.
- Defalcare detaliată a tuturor beneficiilor nefinanciare monitorizate*
- Analiza beneficiilor financiare* * disponibil atunci când este utilizat modelul de regresie